Дисертація присвячена науковому обгрунтуванню та розробці методики навчання технологічного практикуму майбутніх учителів технологій на основі техніко-технологічної та проектної підготовки. У дисертації запропоновано теоретично обгрунтовану модель методичної системи навчання технологічного практикуму майбутніх учителів технологій, розкрито сутність технологічного, компетентнісного та проектного підходів в навчальному процесі, обгрунтовано та розроблено методику навчання технологічного практику. Визначено критерії та рівні сформованості здатності до технікотехнологічної та проектної діяльності майбутніх учителів технологій. Експериментально перевірено ефективність запропонованої моделі методичної системи навчання технологічного практикуму майбутніх учителів технологій.
Dissertation is devoted a scientific ground and development of the method of studies of technological practical work of future teachers of technologies on the basis of teсhnics-technological and project training. A theoretically based model of methodical system of training technology practice of future teachers of technologies is proposed. The essence of technology, competence and project approaches in the educational process are grounded and developed methods of teaching technological practice. The criteria and levels of formation of the ability for technological and project activity of future teachers of technologies are determined. The effectiveness of the proposed model of methodical system of training of future teachers of technologies in the learning process technology practice is experimentally tested.