Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади реалізації принципу наступності навчання фізики у загальноосвітній та вищій технічній школах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвійчук, Олексій Васильович
dc.date.accessioned 2023-05-12T13:30:13Z
dc.date.available 2023-05-12T13:30:13Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Матвійчук, Олексій Васильович. Методичні засади реалізації принципу наступності навчання фізики у загальноосвітній та вищій технічній школах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Матвійчук Олексій Васильович ; наук. керівник Сергієнко Володимир Петрович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 239 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40455
dc.description.abstract У дисертації вперше запропоновано модель реалізації принципу наступності навчання фізики у загальноосвітній та вищій технічній школах в умовах його організації на засадах компетентнісного підходу. На основі створеної моделі вперше запропоновано методичну систему реалізації принципу наступності навчання фізики, спрямовану на забезпечення узгодженості між наявним рівнем предметної компетентності випускників загальноосвітньої школи та рівнем, необхідним для ефективного формування основ фахової компетентності студентів технічних університетів у процесі засвоєння дисципліни «Загальна фізика». Розроблено й впроваджено у навчальний процес методичні підходи до реалізації компонентів методичної системи наступності навчання фізики у загальноосвітній та вищій школах, а саме: методику формування практичних умінь у процесі розв’язування задач з фізики в учнів та студентів; методику використання віртуальних симуляторів під час проведення навчального експерименту; методику формування умінь щодо організації самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи та студентів першого курсу вищої технічної школи. Розроблено діагностичну методику, що дозволяє встановити причини виникнення проблем з реалізації принципу наступності навчання фізики між загальноосвітньою та вищою технічною школами. uk
dc.description.abstract This thesis offers the original model of implementing the principle of succession in teaching physics at general education schools and technical universities in the conditions of its organization featuring a competence-based approach lying at its core. Based on the original model, the author has pioneered a methodological system of implementing the principle of succession in teaching physics, aimed at achieving conformity between the existing level of subject competence in graduates of general education schools and the level required for the effective formation of basics of professional competence in students of technical universities studying general physics. The following methodological approaches to realization of components of the proposed methodological system of succession in teaching physics at general education schools and technical universities were developed and implemented in academic process: methodology of developing practical skills in students while solving physics problems; methodology of using virtual simulators during educational experiments; methodology of developing skills in organization of independent studies in high school and technical universities’ first-year students. A diagnostics methodology was developed for the purpose of establishing reasons that cause problems with implementation of the principle of succession in teaching physics between general education schools and technical universities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject наступність навчання фізики uk
dc.subject неперервна фізична освіта uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject предметна компетентність uk
dc.subject фахова компетентність uk
dc.subject методична модель реалізації принципу наступності у навчанні фізики uk
dc.subject методична система наступності навчання фізики uk
dc.subject succession in teaching physics uk
dc.subject continuous education in physics uk
dc.subject competence-based approach uk
dc.subject subject competence uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject methodological model of implementing the principle of succession in teaching physics uk
dc.subject methodological system of succession in teaching physics uk
dc.title Методичні засади реалізації принципу наступності навчання фізики у загальноосвітній та вищій технічній школах uk
dc.title.alternative Methodological foundations of implementing the principle of succession in teaching physics at general education schools and technical universities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.026:[37.016:53]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу