У статті визначено структуру навчально-виробничих технологічних карт та розглянуто методику їх використання під час професійно-практичної підготовки. Вони допомагають поєднати в роботі майбутніх фахівців виконавську і теоретичну складові, перспективи новітніх інформаційних технологій навчання, звичні навчальні методики і навчально-методичне забезпечення. Структура навчально-виробничих технологічних карт має розділи згідно з трудовими функціями: підготовка, виконання, контроль. Зміст кожного розділу складається з блоків: підготовка предмета праці (виробу); підготовка засобів праці (устаткування, інструменту); виконання процесу роботи; виконання технологічного процесу; контроль продукту праці (виробу); контроль засобів праці; контроль технологічного процесу.
The article defines the structure of educational and production technological maps and considers the method of their use during professional and practical training. They help to combine in the work of future specialists executive and theoretical components, perspectives of the latest information technologies of education, familiar educational methods and educational and methodological support. The structure of educational and production technology cards has sections according to labor functions: preparation, execution, control. The content of each section consists of blocks: preparation of the subject of work (product); preparation of work tools (equipment, tools); execution of the work process; implementation of the technological process; labor product (product) control; control of work tools; technological process control.