У дисертації виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику оцінювання успішності навчальних досягнень учнів основної школи з урахуванням стану здоров’я, вікових, статевих, морфофункціональних і психічних особливостей розвитку їх організму в процесі занять футболом, виявлені інформаційно значущі показники фізичного стану для кожного технічного прийому учнів 5-9 класів у процесі занять футболом, підготовлено та впроваджено в навчально-виховний процес комп’ютерну програму «Електронний журнал з фізичної культури для учнів основної школи (варіативний модуль «Футбол»)» для оцінювання успішності під час занять футболом, удосконалено педагогічні технології визначення стану здоров’я, вікових особливостей психофізичного розвитку організму учнів середніх класів, подальшого розвитку дістала методика контролю та корекції навчальних досягнень на уроках фізичної культури учнів 5-9 класів.
In the dissertation there was revealed, theoretically motivated and experimentally varified the following: methodology of assessing pupils’ progress of the basic school taking into consideration their state of health, age, sex, morphofunctional and psychological power of a child’s constitytion in the process of football studies; there were revealed informative-significant levels of a physical state for each technical method for the pupils of grades 5-9 in the process of football classes; there was prepared and implemented into the teaching process the computer program “Physical education electronic journal for the basic school pupils (football variable module)” for assessing their progress in football classes; there have been developed pedagogical technologies of telling the state of health, age peculiarities of psycho-physical development of midlle class pupils’ constitution; methodology of control and correction of the pupils’ of grades 5-9 progress in physical education classes has been given its further development.