У дисертації досліджено проблему підготовки іноземних студентів, майбутніх учителів музики, до керівництва хоровими колективами: науково досліджено сутність керівництва хоровими колективами, розкрито зміст виконавсько-технологічної, формувально-методичної, організаційнопрогностичної та творчо-продуктивної функцій керівника сучасного хорового колективу, уточнено зміст дефініції «керівництво хоровими колективами»; запропоновано авторську модель структури підготовки іноземних студентів до керівництва хоровими колективами в єдності фахово-виконавського, методичноформувального, лідерсько-організаційного, інноваційно-продуктивного компонентів. Науково обґрунтовано та розроблено методику діагностики підготовленості студентів до керівництва хоровими колективами, схарактеризовано рівні підготовленості студентів означеного виду діяльності. Експериментально перевірено ефективність пропонованої методики підготовки студентів до керівництва хоровими колективами, доведено доцільність її реалізації у практиці вищої школи.
The thesis highlights the problem of training of foreign students – future music teachers - to be a choirmaster: science based there is the essence of choir directing searched; the technical executive, educational, forecasting management and creative performance functions of the leader of a modern choir are unpacked; there is defined the meaning of intension “leading of chorus”; proposed the author's structural pattern for teaching of foreign students to be a choirmaster joining professional performance, methodical-educational, leadership and executive, innovative efficient components. The diagnostic method is developed and scientifically proven to state the students’ readiness to be a choirmaster. There are described the levels of students’ availability to lead the choir. The efficiency of proposed methods is verified experimentally; its reasonability for the practical use at higher school is proved.