Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Феномен благодійності як індикатор соціокультурного стану спільноти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ляднева, Анастасія Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-05-10T16:24:42Z
dc.date.available 2023-05-10T16:24:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ляднева, Анастасія Вікторівна. Феномен благодійності як індикатор соціокультурного стану спільноти : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії / Ляднева Анастасія Вікторівна ; наук. керівник Чекаль Леонід Андрійович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 205 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40372
dc.description.abstract У дисертації розглядається феномен благодійності як ключовий індикатор соціокультурного стану спільноти і разом з тим становища людини в суспільстві. Проаналізовано особливості змістовного наповнення та функціонального навантаження феномену благодійності, соціально-філософський дискурс якої представлений вражаючим поняттєвим рядом, де в одному семантичному ряді поєднуються як традиційно вживані категорії, зокрема «благодійність», «філантропія», «меценатство», історично обумовленні поняття: «милостиня», «піклування», так і професійно зумовлені розвитком благодійності концепти: «соціальна відповідальність бізнесу», «фандрайзинг», «соціальна допомога» тощо. Автор звертає увагу на особливості трансформації егоцентрованої благодійної активності на колективноцетровану, що в контексті майданого світогляду, доводить оптимальність саме тривимірної форми соціального партнерства між державою, бізнесовими корпораціями та організаціями громадянського суспільства для втілення благодійної активності. uk
dc.description.abstract The research focuses on the phenomenon of charity as a key indicator of socio-cultural situation of the community and human situation in society in general. There are analyzed the peculiarities of content filling and functional load of the charity phenomenon, the social-philosophical discourse of which is represented by an impressive conceptual series, where in a semantic series are combined as traditionally used categories, in particular, "charity", "philanthropy", "patronage", historically based terms such as "alms", "сare", and professionally established by the development of charity concepts: "social responsibility of business", "fundraising", "social assistance", etc. The author draws attention to the peculiarities of the transformation of self-centered charitable activity into collective-centered one that proves the optimality of the three-dimensional form of social partnership between the state, business corporations and civil society organizations for the realization of charity activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject амбівалентність впливу uk
dc.subject бенефіціант uk
dc.subject беніфіціар uk
dc.subject благодійність uk
dc.subject індикатор суспільного розвитку uk
dc.subject милосердя uk
dc.subject постмайданий світогляд uk
dc.subject соціокультурний стан спільноти uk
dc.subject соціальні трансформації uk
dc.subject суспільство активної участі uk
dc.subject ambivalence of influence uk
dc.subject beneficiary uk
dc.subject charity uk
dc.subject the indicator of social development uk
dc.subject participation society uk
dc.subject postmaid worldview uk
dc.subject sociocultural state of the community uk
dc.subject social transformations uk
dc.title Феномен благодійності як індикатор соціокультурного стану спільноти uk
dc.title.alternative The phenomenon of charity as an indicator of socio-cultural situation of the community uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1:[351.862.4:004.7:37](043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics