У дисертації досліджено проблему формування творчого мислення майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки, визначено сутність поняття «творче мислення майбутнього вчителя музики», що трактуються в контексті стандартів компетентнісної освіти; виявлено й обґрунтовано структуру творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки, представлену через ціннісну, когнітивну, діяльнісну, креативну складові. Визначено теоретичні засади та технологічні особливості формування творчого мислення майбутнього вчителя музики та на їх основі розроблена та експериментально перевірена структурнофункціональна модель творчого мислення студентів з дотриманням принципів компетентнісно-діяльнісного підходу, забезпечення пріоритетності інтерактивних, творчих, розвивальних технологій, методів та прийомів організації навчальної діяльності студентів. Розроблено змістово-методичний супровід формування творчого мислення в процесі вивчення навчальних дисциплін інструментально-виконавського циклу, орієнтованих на сприяння розвитку індивідуальних, особистісно-орієнтованих методик та творчих стилів інструментально-виконавської підготовки студента. Розроблені науковометодичні підходи до організації навчальної діяльності студентів можуть бути адаптовані до інших мистецьких спеціалізацій.
The dissertation investigated a problem of forming the creative thinking teacher of music in the process of instrumental-performing preparation, it is determined the essence of the concepts "creative thinking" and "methodical competence", which are interpreted in the context of standards of competence-based education; reveals the structure of the creative thinking of the future music teacher in the process of the instrumental-performance training, presented through value-motivational, cognіtiveinformative, operational-active, creative elements. It has defined the theoretical bases and technological features of formation the creative thinking of future teacher of music and it is formed, based on them and experimentally tested, the structural-functional model of gradual logic of forming the
creative thinking of future music teacher adhere to principles of competence-activity approach, giving priority to interactive, creative, educational technologies and methods of organization of students’ educational activity. It has developed the content -methodical support (contents, programs, methods) of forming the creative thinking in the process of studying the specific disciplines of instrumental-performing cycle, focused on promoting the development of individual, person-directed methods and creative styles of the student’s instrumental-performing preparation. Developed scientific and methodical approaches to organization of educational activity of students can be adapted to other art specialties.