Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костюков, Володимир Володимирович
dc.date.accessioned 2023-05-10T13:36:05Z
dc.date.available 2023-05-10T13:36:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Костюков, Володимир Володимирович. Методика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Костюков Володимир Володимирович ; наук. керівник Єременко Ольга Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 268 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40343
dc.description.abstract У дисертації наведено теоретико-методологічне узагальнення і запропоновано нове вирішення наукової проблеми формування педагогічноартистичних умінь майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу. Обґрунтовано визначення педагогічно-артистичних умінь учителя музики як здатності ефективно виконувати музично-педагогічну діяльність, що передбачає використання раніше набутого досвіду, певних фахових знань, які впливають на успішність вирішення виховних завдань в роботі з учнями як у школі, так і в позакласній роботі. Визначенню основних напрямів вирішення поставлених у дисертації теоретичних і прикладних завдань сприяло окреслення методологічних засад дослідження до яких віднесено: системний, аксіологічний, компетентнісний, акмеологічний та творчий підходи. Розроблено структуру педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики, що охоплює: мотиваційно-пізнавальний, змістовно-операційний, виконавсько-творчий компоненти, визначено їх критерії та показники. uk
dc.description.abstract Dissertation presents theoretical and methodological generalization and suggests a new solution for scientific problem of forming pedagogical and artistic skills of future music teachers in voice training lessons. A definition of pedagogical and artistic skills of music teacher's is substantiated as ability to carry on effectively musical and pedagogical activities, that assumes using previous experience and specific professional knowledge which influence successful solution of educational problems that arise while working with pupils at school as well as during out-of-class activities. Contribution to designate the basic directions of solution of theoretical and applied problems set in the dissertation is made by the definition of the research’s methodological basis, which include: system, axiological, competence, acmeological and creative approaches. The structure of pedagogical and artistic skills of the future music teachers is developed, which includes: motivational and informative, contentoperational, performing and creative components, the components’ criteria and indicators are identified. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічно-артистичні уміння uk
dc.subject майбутній вчитель музики uk
dc.subject постановка голосу uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject pedagogical and artistic skills uk
dc.subject future music teacher uk
dc.subject voice training uk
dc.subject phased methodology uk
dc.title Методика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу uk
dc.title.alternative Methodology of forming pedagogical and artistic skills of future music teachers in voice training lessons uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.51:78(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу