Дослідження присвячено проблемі формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано стан розробленості проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи (на засадах лінгвокраїнознавчого підходу). Дисертація містить результати дослідження формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено аспекти застосування лінгвокраїнознавчого підходу у процесі формування полікультурної компетентності. Виявлено, теоретично обґрунтовано та проаналізовано педагогічні умови формування полікультурної компетентності (застосування лінгвокраїнознавчого підходу у процесі мовної підготовки, використання комунікативної стратегії win-win, розширення курикулуму через інтеграцію компетентністного підходу у навчальновиховний процес вищого навчального закладу).
National strategy of transferring national educational system challenges the development of professional competence the future primary school teachers. The future primary school teacher should be tolerant and be able to work in multicultural society. As a result the forming of multicultural competence becomes necessary component in educational process in pedagogical universities. The fundamental trends of multicultural competence of primary schoolteachers are identity personality, intercultural perspective of educational
process. Experimental work proved the effectiveness of pedagogical model of formation of multicultural competence of primary school teachers.