Дисертація присвячена філософському аналізу природи й сутності феномена агресивності та проблемам її упередження, що обумовлено проблемами практики, завданнями виховання людини як особистості, яка здатна до толерантного спілкування, цивілізованого розв’язання будь-яких конфліктних ситуацій та життя суспільно унормованим чином. Було досліджено теоретичні засади феномену агресивності в сучасному філософському дискурсі в контексті проблеми упередження чи мінімізації агресивності та проаналізовано природу та сутність агресивності, різновиди її вияву на різних етапах соціалізації особистості.
The thesis is devoted to philosophical analysis of the nature and essence of the phenomenon of aggressiveness and problems of bias due to problems of practice tasks of education rights as a person that is able to communicate tolerant, civilized resolution of any conflicts and social life normalized way. It was the theoretical foundations of the phenomenon of aggression in modern philosophical discourse in the context of preventing or minimizing aggressiveness and analyzes the nature and essence of aggression, types of expression at different stages of socialization.