Дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх учителів школи першого ступеня до роботи з батьками в поліетнічному середовищі. Проаналізовано стан дослідження обраної проблеми в педагогічній теорії і практиці вищої школи; вивчено сучасний стан сформованості та підтверджено актуальність і доцільність досліджуваної проблеми; визначено та обґрунтовано компоненти (когнітивний, емоційно-мотиваційний, процесуально-діяльнісний, оцінювальнокоригувальний), критерії та рівні готовності майбутніх учителів школи першого ступеня до роботи з батьками в поліетнічному середовищі (високий, середній,низький); розроблено та експериментально перевірено структурно-функціональну модель, педагогічні умови формування готовности майбутніх учителів школи першого ступеня до роботи з батьками в поліетнічному середовищі та експериментально перевірено її ефективність; розроблено, апробовано й опубліковані методичні рекомендації до спецкурсу для студентів спеціальності 6.010102 Початкова освіта.
The dissertation is devoted to the formation of readiness of the future initial school teachers to work with the parents in the multi-ethnic environment. The state study of the subject in pedagogical theory and practice of high school; studied modern state formation
and confirmed the relevance and appropriateness of the investigated problem; defined and substantiated components (cognitive, emotional-motivational, procedural-activity, appraisal-adjusting) criteria and levels of the future initial school teachers to work with the
parents in the multi-ethnic environment (high, average, low); the system of formation of
readiness of the future initial school teachers to work with the parents in the multi-ethnic
environment and tested its effectiveness; developed, tested and published guidelines for
the course for students majoring 6.010102 Primary education.