ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прибора, Наталія Андріївна | |
dc.contributor.author | Богатиренко, Вікторія Альфредівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-08T10:53:10Z | |
dc.date.available | 2023-05-08T10:53:10Z | |
dc.date.issued | 2023-01 | |
dc.identifier.citation | Прибора, Н. А. Підготовка сучасного вчителя хімії в контексті освітніх реформ / Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко // Scientific and educational dimensions of natural sciences : Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2023. - P. 638-653. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40239 | |
dc.description.abstract | Нова освітня стратегія України зумовлює зміни в організації процесу навчання. Вони передбачають переважання науково-дослідницької та інноваційної складової діяльності студента та підготовку фахівців зі сформованим екологічним мисленням. Останнє потребує компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій. Формування компетентності реалізується удосконаленням змісту навчального контенту в напрямку широкої інтеграції знань у сфері математики та природничих дисциплін, впровадженні нових інтерактивних технологій, розбудови освітнього процесу вищої школи на різноманітних еплатформах з використанням інформаційних технологій. Розвитку комунікативних навичок здобувачів освіти сприяє проведення занять за принципом кооперативного (групового) навчання, що може бути реалізовано і у дистанційному форматі. У підготовці вчителя хімії під час дистанційного навчання найбільші труднощі виникають із проведенням лабораторних робіт. За умов, коли реальний експеримент неможливий, на допомогу приходить віртуальний та виконання дослідів у доповненій реальності. Ще один елемент оновлення освітнього процесу – формування STEM-освітнього середовища у вищий школі. Це зумовлює впровадження нових методик навчання, інтегрованих курсів та реалізації інноваційних проєктів. Зміни в сучасній системі освіти України зумовили використання нових підходів в оцінюванні навчальних досягнень студентів, зокрема впровадження формувального оцінювання. Як свідчить опитування, проведене серед студентів Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, усі елементи оновлення є результативними. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Riga, Latvia : “Baltija Publishing” | uk |
dc.subject | ключові компетентності | uk |
dc.subject | модернізація освіти | uk |
dc.subject | підготовка учителя хімії | uk |
dc.title | Підготовка сучасного вчителя хімії в контексті освітніх реформ | uk |
dc.type | Monograph/book section | uk |
dc.identifier.doi | DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-289-0-28 |