Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні та методичні засади психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зуєва, Лариса Євгеніївна
dc.date.accessioned 2023-05-08T07:06:51Z
dc.date.available 2023-05-08T07:06:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зуєва, Лариса Євгеніївна. Теоретичні та методичні засади психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Зуєва Лариса Євгеніївна ; наук. консультант Семенова Алла Василівна ; М-во освіти і науки України, Одеський нац. політех. ун-т. - Київ, 2018. - 601 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40231
dc.description.abstract Мета дослідження – на основі компаративного аналізу теорії і методики психолого-педагогічної підготовки професійних суддів в Україні і Канаді окреслити перспективи використання канадського досвіду в Україні. У процесі розбудови та розвитку Української правової держави, одним з її найбільш важливих критеріїв є створення незалежної, прозорої та ефективної судової влади. У Концепції реформування судової системи України (2014 р.) окреслена пріоритетність інтеграції України в європейський простір, що актуалізує вдосконалення національної системи судової освіти, пошук ефективних шляхів підвищення якості підготовки професійних суддів, апробацію та впровадження інноваційних педагогічних систем навчання дорослих, модернізацію змісту професійної підготовки суддів і організації її адекватно до світових тенденцій, забезпечення навчання протягом усього життя відповідно до загальновизнаних міжнародних стандартів. Вагомий внесок у процеси судового реформування в багатьох країнах світу зробила Канада, яка на шляху до побудови сучасної демократичної держави пройшла складний шлях відповідних трансформацій. uk
dc.description.abstract Goal of the research is to outline the prospects for using Canadian experience in Ukraine on the basis of a comparative analysis of the theory and methodology of psychological and pedagogical training of professional judges in Ukraine and Canada. In the process of building and developing the Ukrainian law-governed state, one of the most important criteria is to create an independent, transparent and efficient judicial authority. The Concept of reforming the Ukrainian judicial system (2014) outlines the priority of integrating Ukraine into the European space, which keeps current the improvement of the national system of judicial education, searching for efficient means for improving the quality of training of professional judges, approbation and introduction of innovative pedagogical training systems for adults, modernization of the content of the professional training of judges, as well as of its organization in compliance with the world tendencies, provisioning of training over a lifetime according to recognised international standards. On the way to creating a modern democratic state, Canada has undergone a difficult route of corresponding transformations, and contributed significantly to the process of judicial reform in many countries around the world. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject система суддівської освіти uk
dc.subject професійна та психолого-педагогічна освіта фахівців uk
dc.subject підготовка професійних суддів uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject суддівська освіта України і Канади uk
dc.subject judicial educational system uk
dc.subject professional and psychological&pedagogical education of specialists uk
dc.subject training of professional judges uk
dc.subject pedagogical skills uk
dc.subject judicial education in Ukraine and Canada uk
dc.title Теоретичні та методичні засади психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади uk
dc.title.alternative Theoretical and methodical foundations of psychological and pedagogical training of professional judges in the system of juridical training of Ukraine and Canada uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.05 + 378.12 + 379


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу