У роботі розроблена й науково-обґрунтована методика формування предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх вчителів інформатики. Основним напрямом її побудови є поєднання традиційної методики, сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідно до поставленої мети і визначених завдань у ході дослідження здобуто такі результати: досліджено та проаналізовано психолого-педагогічну та
методичну літературу з проблеми технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах компетентністного підходу; визначено зміст і розроблено структуру категорії «предметна компетентність з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем» майбутнього вчителя інформатики; науково обґрунтовано структурно-функціональну модель формування предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх вчителів інформатики; визначити критерії, показники та рівні її сформованості.
The methods of forming the subject competence of computer architecture and configuration of computer systems in future teachers of Computer Science have been developed and scientifically grounded in the abstract. The main direction of its construction is a combination of traditional techniques and modern pedagogical and information-and-communications technologies. The following results have been gained in
the study according to the set goals and identified objectives, namely: the psychopedagogical and methodological literature on the issue of technical training of future teachers of Computer Science were studied and analyzed in terms of competency approach; the content and the structure of the category "subject competence of computer architecture and configuration of computer systems” of future teacher of Computer
Science were determined and developed; structural and functional model of forming the subject competence of computer architecture and configuration of computer systems in future teachers of Computer Science was scientifically grounded; criteria, indicators and levels of their development were defined.