У дисертації досліджено підготовку майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі. У результаті дослідження вперше введено в науковий обіг і схарактеризоване поняття «підготовка майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі»; виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі (трансформація змісту підготовки майбутніх учителів фізичної культури у вищих навчальних закладах; педагогічна діагностика з використанням комп’ютерних технологій з метою визначення рівнів сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі; набуття досвіду студентами щодо впровадження здоров’язбережувальних технологій у процесі практичної діяльності зі старшокласниками); розроблено та теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі, яка складається з цільового, теоретико-методологічного, змістового, технологічного та результативного блоків. Уточнено критеріальну базу моніторингу ефективності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі.
The thesis investigated the training of future teachers of physical culture to the introduction of health savings technologies in high school. The study was first introduced in the scientific revolution and is characterized by the concept of «training of future of physical culture to the introduction of health savings technologies in high school»; revealed theoretically grounded and experimentally tested pedagogical conditions of preparation of the of physical culture to the introduction of saving technologies in high school (the transformation of the content of training of future of physical culture in higher education, pedagogical diagnostics using computer technology to determine the level of readiness of the future teachers of physical culture to introduce health savings technologies in high school, the development of students' experience in introducing savings technologies health in the process of practical activity with high school students) developed and theoretically grounded model of training of future teachers of physical culture to the introduction of health savings technologies in high school, consisting of the target, theoretical and methodological, meaningful, and effective technological blocks.
Specification of the criterion base of monitoring the effectiveness of training of future teachers of physical culture to the introduction of health savings technologies in high school.