У дисертації досліджено проблему формування етнопедагогічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вокально-хорового навчання. Актуальність дослідження полягає в створенні таких методик, які б дозволили сформувати в майбутніх учителів музичного мистецтва етнопедагогічну культуру, яка, з одного боку, забезпечувала їх інтелектуально-творчий розвиток на основі системи цінностей українського етносу, а з іншого боку, спрямовувала їх подальшу фахову діяльність на формування в підростаючого покоління компонентів духовності згідно виховних ідеалів української народної педагогіки.
In the thesis the problem of the formation of the ethnopedagogical culture of the future teacher of musical art in the process of vocal and choral studies is investigated. The relevancy of the research lies in the creation of methods that would allow to form in the future musical art teachers the ethno-pedagogical culture, which, on the one hand, would provide an intellectual and creative development based on the system of Ukrainian ethnos values, and on the other hand, directed their further professional activity on forming in the rising generation components of spirituality according to educational ideals of Ukrainian folk education.