У дисертації досліджено проблему формування сценічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано та систематизовано обрану дефініцію за галузями наукового знання, дано власне розуміння змістової сутності цього поняття, визначено стан дослідженості проблеми в теорії та практиці педагогічного знання. Визначено психолого-педагогічну сутність та компонентну структуру
сценічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва, розроблено критерії і показники сформованості досліджуваного феномена у студентів музично-педагогічних факультетів, обґрунтовано поетапну методику формування сценічної культури майбутніх учителів у процесі навчання естрадного співу.
The problem of formation of stage culture in future music art teachers was studied in the thesis. The definition chosen was analyzed and systematized by branches of scientific knowledge, the author's understanding of the comprehensive essence of this concept was given, and the state of exploration of a problem in the theory and practice of pedagogic knowledge was defined. The psychological and pedagogic nature and component structure of the stage culture of the future music art teacher were defined, the criteria and indicators of formation of the phenomenon studied in students of music-pedagogical faculties were developed, a gradual method of formation of stage culture in future teachers during the study of pop singing was justified.