Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Прогностичні уміння як чинник прийняття педагогічних рішень майбутніми вчителями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гальцова, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2023-04-28T09:21:16Z
dc.date.available 2023-04-28T09:21:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гальцова, Світлана Василівна. Прогностичні уміння як чинник прийняття педагогічних рішень майбутніми вчителями : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Гальцова Світлана Василівна ; наук. керівник Чернобровкін Володимир Миколайович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 229 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40018
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена теоретичному узагальненню та емпіричному виявленню особливостей прогностичних умінь як чинника прийняття педагогічних рішень майбутніми вчителями. У роботі визначено зміст поняття «прогностичні уміння як чинник прийняття педагогічних рішень», розроблено структурно-рівневу модель прогностичних умінь як чинника прийняття педагогічних рішень, складовими якої є цілепокладальний, мисленнєвий і рефлексивний компоненти. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to theoretical generalization and empirical determination of the prognostic skills as a factor of influence on pedagogical decisions of the future teachers. The work defines the concept of "prognostic skills as a factor of pedagogical decisionmaking"; the structural-tiered model of the prognostic skills as a factor of pedagogical decision-making has been developed. This model includes aim-making, mental and reflexive components. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject прийняття педагогічних рішень uk
dc.subject прогнозування uk
dc.subject прогностичні уміння uk
dc.subject цілепокладання uk
dc.subject якості мислення uk
dc.subject педагогічна рефлексія uk
dc.subject проблемна педагогічна ситуація uk
dc.subject pedagogical decision-making uk
dc.subject prognostication uk
dc.subject prognostic skills uk
dc.subject aimmaking uk
dc.subject thinking quality uk
dc.subject psychological reflection uk
dc.subject problematic pedagogical situation uk
dc.title Прогностичні уміння як чинник прийняття педагогічних рішень майбутніми вчителями uk
dc.title.alternative Prognostic skills as factor of future teacher’s decisions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.13 – 057.875:159.947.2:37.013


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу