ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гальцова, Світлана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-28T09:21:16Z | |
dc.date.available | 2023-04-28T09:21:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гальцова, Світлана Василівна. Прогностичні уміння як чинник прийняття педагогічних рішень майбутніми вчителями : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Гальцова Світлана Василівна ; наук. керівник Чернобровкін Володимир Миколайович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 229 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40018 | |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота присвячена теоретичному узагальненню та емпіричному виявленню особливостей прогностичних умінь як чинника прийняття педагогічних рішень майбутніми вчителями. У роботі визначено зміст поняття «прогностичні уміння як чинник прийняття педагогічних рішень», розроблено структурно-рівневу модель прогностичних умінь як чинника прийняття педагогічних рішень, складовими якої є цілепокладальний, мисленнєвий і рефлексивний компоненти. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to theoretical generalization and empirical determination of the prognostic skills as a factor of influence on pedagogical decisions of the future teachers. The work defines the concept of "prognostic skills as a factor of pedagogical decisionmaking"; the structural-tiered model of the prognostic skills as a factor of pedagogical decision-making has been developed. This model includes aim-making, mental and reflexive components. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | прийняття педагогічних рішень | uk |
dc.subject | прогнозування | uk |
dc.subject | прогностичні уміння | uk |
dc.subject | цілепокладання | uk |
dc.subject | якості мислення | uk |
dc.subject | педагогічна рефлексія | uk |
dc.subject | проблемна педагогічна ситуація | uk |
dc.subject | pedagogical decision-making | uk |
dc.subject | prognostication | uk |
dc.subject | prognostic skills | uk |
dc.subject | aimmaking | uk |
dc.subject | thinking quality | uk |
dc.subject | psychological reflection | uk |
dc.subject | problematic pedagogical situation | uk |
dc.title | Прогностичні уміння як чинник прийняття педагогічних рішень майбутніми вчителями | uk |
dc.title.alternative | Prognostic skills as factor of future teacher’s decisions | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 371.13 – 057.875:159.947.2:37.013 |