У дисертації презентовано логіку розробки психологічних технологій підготовки майбутнього психолога та специфіку їх впровадження у навчальновиховний процес вищого навчального закладу. Теоретично обґрунтовано змістову сутність психологічних технологій підготовки майбутнього психолога на засадах ціннісно-особистісного підходу, розроблено концептуальну модель і визначено етапи їх впровадження. Емпірично досліджено динаміку розвитку складових інтеграла професійної цінності майбутнього спеціаліста, виявлено механізми й закономірності його становлення. Обґрунтовано критерії, показники, рівні розвитку аксіосфер ціннісної самосвідомості, домінантних цінностей та інтеграла професійної цінності майбутнього фахівця. Встановлено особливості об’єктивації особистісних, професійних, соціальних якостей, їх трансформацію у відповідні цінності й актуалізацію модусів професійної самореалізації майбутнього психолога. Доведено необхідність розширення спектру професійних спеціалізацій підготовки майбутніх психологів з метою розвитку в них інтеграла професійної цінності у відповідності до специфіки професійної діяльності та підвищення рівня ефективності надання психологічної допомоги тим, хто її потребує. Впроваджено психологічні технології підготовки майбутнього психолога й підтверджено результативність їх використання в системі навчально-виховного процесу вищого навчального закладу.
The thesis presentation logic technology development of psychological preparing of the future psychologist and specific of their implementation in the educational process of higher education. Defined social and psychological determinants of preparing, professional axiological essence integral values, the basic laws of formation axiosphere identity and values integral to the whole and the specific choice of the future psychologist’s specialization in the acquirement of professional competencies. Grounded author's definition of psychological preparation of future psychologist technologies, like a landmark integrative models of his professional development, which are based on logical, interconnected, dynamic system psychological effects aimed at updating the personal, professional and social values and professional values integral structuring process of objectification axioconsciousness. The components of the integral value of future professional psychologist determined axiosphere, which determines the value of integrative dominant consciousness and axioidentity of future specialist.