Сірик, Л. М.; Кацеро, Оксана Константинівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020)
У статті розглядається теорія творчої самореалізації як феномен та окремий об’єкт наукового дослідження. Досліджено основи евристичного навчання, якими є ідеї та концепції творчої самореалізації особистості, ...
У статті описано поняття універсального дизайну, що містить як описовий, так і оціночний аспекти, що включає в себе судження про моральні цінності, опис філософсько-антропологічних фактів, що дають чітке уявлення про ...
Коляда, Ігор Анатолійович; Нечаєва, А. С.(Вид-во ТНПУ, 2020)
В статті йдеться про те, що на сучасному етапі розвитку методики навчання історії педагогічна технологія кооперативного навчання використовує різноманітність підходів, що склались історично.
Долинська, Любов Василівна; Чернякова, Г. А.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020)
У статті розглядаються особливості копінг-поведінки як індивідуального способу взаємодії особистості з проблемною чи травматичною ситуацією у контексті екстремальних пандемічних умов.
Кравець, Ніна Павлівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
У посібнику висвітлено особливості формування читацької діяльності у розумово відсталих учнів на уроках літературного читання. Розкрито сутність методів навчання літератури, показано, як методи навчання літератури сприяють ...
В статті розглянуто необхідність корекційної спрямованості читацької компетентності розумово відсталих учнів, завдяки чому забезпечується формування їх активної читацької діяльності.
Кравець, Ніна Павлівна; Папіна, Юлія Олегівна(Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020-11-25)
У роботі розкрито доцільність застосування інноваційних технологій на уроках української літератури у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями. Завдяки інноваційним технологіям забезпечується активна участь у навчальному ...
У монографії здійснено історико-педагогічний аналіз становлення відчизняної теорії та практики корекційного виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування , а також розкрито сучасний стан його розвитку. ...
Супрун, Микола Олексійович(Вид. Паливода А.В., 2005)
Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку вітчизняної теорії та практики корекційного навчання учнів допоміжних шкіл. У історико-педагогічному ракурсі розглядаються компоненти педагогічного процесу: організація, ...
Супрун, Микола Олексійович(Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017)
Проаналізовано основні особливості процесу розвитку корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) на різних етапах суспільного розвитку Ураїни. У ...
Робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни "Корекційні методики" спеціальності 016.05 Спеціальна освіта. Тифлопедагогіка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Бегас, Людмила Дмитрівна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Різноманітне розуміння заїкання, його сутності обумовлено рівнем розвитку науки і позицій, з котрих науковці підходили і підходять до вивчення цього мовленнєвого розладу
Войтюк, Ірина Вікторівна; Чучко, Раїса Лук’янівна(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024)
Представлено результати дослідження контрольного етапу експерименту з корекції мислення дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальним порушенням, розкрито динаміку операційно-діяльнісного та ...