У дослідженні актуалізовано проблему підвищення якості фортепіанної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва через формування темпо-ритмічних виконавських умінь. Представлено музично-педагогічну проекцію культурологічної парадигми часово-просторового континууму художньої творчості на музичну педагогіку та виконавство. Крізь призму онтологічного, художньо-гносеологічного та психологічно-творчого аспектів часово-просторового континууму музичного мистецтва побудовано компонентну структуру темпо-ритмічних виконавських умінь та методику їх формування в процесі навчання гри на фортепіано майбутніх учителів музичного мистецтва.
The research brought into focus the problem of improving the quality of future musical art teachers’ piano training by means of developing the tempo and rhythmic performance skills. It presents the musical and pedagogical projection of the culture-study paradigm of the artistic creativity’s tempo and space continuum on music pedagogy and performing. Through the prism of ontological, artistic, epistemological and psychological, creative aspects of the time and space continuum of musical art, a component structure of the tempo and rhythmic performance skills and the methods of their developing in the process of teaching future musical art teachers playing the piano was constructed.