Дисертацію присвячено проблемі формування поліхудожнього світогляду майбутніх учителів музики Китаю та України в процесі фортепіанного навчання. Серед актуальних питань, що потребують обґрунтування, виділено такі, як активізація свідомості людини засобами мистецтва; проникнення в художньо-образний зміст музичного твору в процесі його безпосереднього виконання; створення майбутнім вчителем педагогічної інтерпретації музичного твору з метою розкриття учням художньої картини світу; визначення принципових засад, методів і прийомів формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанного навчання.
The thesis is devoted to the formation of the polyartistic worldview of future music teachers of China and Ukraine in the process of piano learning. Among the topical issues that require justification, there were separated such as the activation of human consciousness by means of art; penetration into the artistic and figurative content of a musical work in the process of its direct execution; the creation by a future teacher of a pedagogical interpretation of a musical work in order to reveal to students the artistic picture of the world; the definition of the fundamental principles, methods and techniques of formation of a polyartistic worldview of a future music teacher in the process of piano learning.