У дисертації досліджено проблему підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи: проаналізовано стан розробленості досліджуваної проблеми в музичнопедагогічній науці і практиці; розкрито змістовну сутність формування основ співацької культури дітей молодшого шкільного віку; уточнено дефініцію поняття «підготовка студентів до формування основ співацької культури учнів початкової школи»; розроблено та теоретично обґрунтовано компонентну структуру, виявлено критерії, показники і рівні готовності майбутніх фахівців; запропоновано експериментальну модель підготовки студентів до формування основ співацької культури молодших школярів в єдності мотиваційного, професійно-особистісного, когнітивно-діяльнісного та фахово-креативного компонентів.
The thesis investigates the problem of training future music teachers to laying the foundations singers culture elementary school students: The state of elaboration of the problem in music and teaching science and practice; disclosed the content essence laying the foundations singers culture of elementary school children; clarified the definition of the concept of "preparing students for laying the foundations of the singers culture of primary schools"; developed and theoretically grounded piece structure identified criteria, indicators and the level of preparedness of future specialists; the authorized model prepare students for laying the foundations of culture singers primary school children in the unity of motivation, professional and personal, cognitive-activity and professional-creative components.