Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання барокової і романтичної поезії на уроках української літератури в основній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурко, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2023-04-25T08:51:27Z
dc.date.available 2023-04-25T08:51:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бурко, Ольга Василівна. Методика навчання барокової і романтичної поезії на уроках української літератури в основній школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Бурко Ольга Василівна ; наук. керівник Токмань Ганна Леонідівна ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Київ, 2016. - 292 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39982
dc.description.abstract Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми ефективного вивчення барокової і романтичної поезії учнями основної школи. Задля вирішення цієї проблеми запропоновано педагогічну технологію, яка сформована на комплексі теоретико-літературних та психолого-педагогічних засад. Як провідні у навчанні вибрано принципи етновідповідності, діалогічності, проблемності, індивідуалізації. uk
dc.description.abstract The thesis represents a theoretical and experimental research of the problem of effective study of the Baroque and Romantic poetry by pupils of secondary school. In order to solve this problem, a pedagogical technology based on combination of theoretical, literature, psychological, and pedagogical principles has been proposed. The principles of ethnic conformity, dialogueness, problematicity, and individualization were chosen as the leading ones. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject бароко uk
dc.subject романтизм uk
dc.subject поезія uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject діалогічне прочитання uk
dc.subject контекст uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject інтерпретація uk
dc.subject інноваційний прийом uk
dc.subject зорова опора uk
dc.subject the Baroque uk
dc.subject the Romanticism uk
dc.subject poetry uk
dc.subject teaching technology uk
dc.subject dialogical reading uk
dc.subject context uk
dc.subject analysis uk
dc.subject interpretation uk
dc.subject innovative method uk
dc.subject visual reference points uk
dc.title Методика навчання барокової і романтичної поезії на уроках української літератури в основній школі uk
dc.title.alternative Methods of Teaching the Baroque and Romantic Poetry on Lessons of Ukrainian Literature in Secondary School uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.:821.161.2(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу