ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурко, Ольга Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T08:51:27Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T08:51:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Бурко, Ольга Василівна. Методика навчання барокової і романтичної поезії на уроках української літератури в основній школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Бурко Ольга Василівна ; наук. керівник Токмань Ганна Леонідівна ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Київ, 2016. - 292 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39982 | |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми ефективного вивчення барокової і романтичної поезії учнями основної школи. Задля вирішення цієї проблеми запропоновано педагогічну технологію, яка сформована на комплексі теоретико-літературних та психолого-педагогічних засад. Як провідні у навчанні вибрано принципи етновідповідності, діалогічності, проблемності, індивідуалізації. | uk |
dc.description.abstract | The thesis represents a theoretical and experimental research of the problem of effective study of the Baroque and Romantic poetry by pupils of secondary school. In order to solve this problem, a pedagogical technology based on combination of theoretical, literature, psychological, and pedagogical principles has been proposed. The principles of ethnic conformity, dialogueness, problematicity, and individualization were chosen as the leading ones. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | бароко | uk |
dc.subject | романтизм | uk |
dc.subject | поезія | uk |
dc.subject | педагогічна технологія | uk |
dc.subject | діалогічне прочитання | uk |
dc.subject | контекст | uk |
dc.subject | аналіз | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | інноваційний прийом | uk |
dc.subject | зорова опора | uk |
dc.subject | the Baroque | uk |
dc.subject | the Romanticism | uk |
dc.subject | poetry | uk |
dc.subject | teaching technology | uk |
dc.subject | dialogical reading | uk |
dc.subject | context | uk |
dc.subject | analysis | uk |
dc.subject | interpretation | uk |
dc.subject | innovative method | uk |
dc.subject | visual reference points | uk |
dc.title | Методика навчання барокової і романтичної поезії на уроках української літератури в основній школі | uk |
dc.title.alternative | Methods of Teaching the Baroque and Romantic Poetry on Lessons of Ukrainian Literature in Secondary School | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.:821.161.2(043.3) |