У науковій роботі досліджено методичну системи навчання етнодизайну майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва на основі інформаційних технологій. Теоретико-методологічні засади розвитку сучасної професійної мистецької освіти в системі педагогічної науки розглянуто крізь призму проблем інтеграції знань у контексті художнього сприйняття, сучасних інтегративно-педагогічних концепцій та ролі інформаційних технологій у цьому процесі. Охарактеризовано теоретичні засади дослідження проблеми опанування знань та проектування умінь, а також наукові підходи до структурування і проектування методичних систем навчання. Педагогічний дизайн розглядається як сучасний дидактичний напрям у підготовці майбутніх фахівців художньо-проектного напрямку.
The research is focused on methodical approaches of teaching future artists in decorative and applied art on the basis of ethnographic design and information technologies. Theoretical and methodological principles of modern professional artistic education in the system of pedagogical science are considered through the prism of integration of knowledge in the context of artistic perception, modern integrative pedagogical concepts and the role of information technologies in this process. There were observed and described theoretical foundations of gaining knowledge, designing and acquiring skills, as well as defining scientific approaches in structuring and designing of teaching methods. Pedagogical design is considered as a modern didactic direction in the training of future specialists in the artistic and design direction.