У дисертації запропоновано комп’ютерно-орієнтовану методичну систему навчання майбутніх вчителів математики окремих розділів математичних основ інформатики (стохастики). Визначено структуру і зміст курсу «Теорія ймовірностей та математична статистика» як навчальної дисципліни для студентів спеціальності «Інформатика» спеціалізація «математика» педагогічного університету. Встановлено, що застосування розробленої комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання сприяє активізації та інтенсифікації навчальнопізнавальної діяльності студентів; формуванню навичок індивідуальної самостійної діяльності, наданню їй дослідницького, творчого характеру; підвищенню рівнів професійних компетентностей майбутніх вчителів математики. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованої комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання.
The thesis has provided the computer oriented methodology system of training future mathematics teachers of some sections of mathematical foundations of computer science (stochastics). The author has defined the structure and content of the course "Probability theory and mathematical statistics" as a discipline for students of "Informatics " specialization "Mathematics" in the Pedagogical University. It has been established that the application of the developed the computer oriented methodical teaching system promotes activation and intensification of teaching and learning of students; developing skills of individual self-practice, the provision of research and creative nature; increasing the level of their professional competencies. The thesis has presented the pedagogical experiment results proving the effectiveness of the proposed the computer-oriented methodology teaching system of training.