Дисертаційну роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню, розробці та експериментальній перевірці методики навчання спортивного орієнтування учнів старшої школи в процесі фізичного виховання. Досліджено мотиваційні пріоритети, показники фізичного стану учнів старших класів. Визначено критерії оцінки навчальних досягнень з фізичної культури учнів старшої школи в процесі вивчення спортивного орієнтування. Розроблено та експериментально перевірено методику навчання спортивного орієнтування в процесі фізичного виховання учнів старших
класів.
The thesis is devoted to theoretical substantiation, development and experimental verification of methodology of teaching orienteering of students of higher forms in the process of physical education. Motivational priorities, rates of physical state of students of higher forms were studied. The criteria of evaluation of educational achievements in physical training of 10-11th forms students in the process of study of orienteering were
determined. Methods of teaching orienteering of 10-11th forms students during physical
education have been developed and tested.