Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів педагогічного університету

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бегека, Дмитро Анатолійович
dc.date.accessioned 2023-04-24T06:22:50Z
dc.date.available 2023-04-24T06:22:50Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бегека, Дмитро Анатолійович. Підготовка майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів педагогічного університету : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Бегека Дмитро Анатолійович ; наук. керівник Вернидуб Роман Михайлович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 256 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39955
dc.description.abstract Дисертація присвячена розробці моделі та теоретичному обґрунтуванню і експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів – іноземних філологів педагогічного університету. У результаті дослідження обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, досліджено основні вимоги і проблеми, визначено підходи, принципи і розроблено модель, визначено й охарактеризовано критерії, показники та рівні професійної підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів. Експериментальна перевірка педагогічних умов підтвердила ефективність реалізації моделі професійної підготовки майбутніх магістрів. Застосування моделі, спецкурсу, методичного посібника, дотримання підходів і принципів підвищило якість підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів у порівнянні з традиційною схемою навчання. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to develop the model and theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of professional training of future masters of foreign languages in the formation of professional communicative competence of students in pedagogical university. The study proved and tested pedagogical conditions, studied basic requirements and problems, identified principles and developed model in the context of the preparation of future professionals. The criteria, parameters and level of training of future masters to form professional foreign communicative competence of students are proved. Experimental verification of pedagogical conditions of realization of the model confirmed their effectiveness. The use of model, special courses and teaching aids have improved the quality of training future masters of Foreign Languages in the formation of professional communicative competence of students in comparison with traditional circuit training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка майбутніх магістрів uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject фахова іншомовна комунікативна компетентність uk
dc.subject підходи uk
dc.subject принципи uk
dc.subject модель професійної підготовки майбутніх магістрів uk
dc.subject professional training of future masters uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject professional foreign language communicative competence uk
dc.subject approaches uk
dc.subject principles uk
dc.subject communicative oriented model uk
dc.title Підготовка майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів педагогічного університету uk
dc.title.alternative Training of future masters of Foreign Languages in the formation of professional communicative competence of students in Pedagogical University uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics