Дисертаційне дослідження присвячене розробленню методики допрофесійної підготовки підлітків з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Досліджено формування допрофесійної готовності підлітків з порушеннями функцій опорнорухового апарату до майбутньої професійної підготовки та трудової діяльності. Доведено, що всі підлітки з порушеннями функцій опорно-рухового апарату мають труднощі з підготовкою до майбутньої професійної реабілітації. Обґрунтовано взаємозв’язок між рівнями допрофесійної готовності та педагогічним, психологічним, соціальним, медичним, техніко-середовищним факторами комплексної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності. Апробовано критерії факторів допрофесійної готовності. Розроблено та доведено дієвість методики допрофесійної підготовки та позитивну динаміку формування допрофесійної готовності у підлітків з порушеннями функцій опорно-рухового апарату за умов систематичної корекційно-реабілітаційної роботи в центрах соціальної реабілітації.
The thesis is devoted to development of methods of pre-professional training of adolescents with disorders of the musculoskeletal system. Formation of pre-professional readiness of adolescents with disorders of the musculoskeletal system for future training and employment. It proved that all adolescents with disorders of the musculoskeletal system have difficulties with preparation for future professional rehabilitation. Proved the
relationship between levels of readiness and pre-professional pedagogical, psychological, social, medical, technical and environmental factors comprehensive rehabilitation of the Disabled. Factors were tested criteria pre-professional readiness. Developed and proven efficacy of pre-professional training methods and the positive dynamics of the formation of pre-professional readiness of adolescents with disorders of the musculoskeletal system with the systematic correction and rehabilitation work in social rehabilitation centers.