ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аль-Мраят, Олена Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-20T10:17:48Z | |
dc.date.available | 2023-04-20T10:17:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Аль-Мраят, Олена Борисівна. Особливості формування графо-моторних навичок у молодших школярів з аутизмом: дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Аль-Мраят Олена Борисівна ; наук. керівник Тарасун Валентина Володимирівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 235 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39908 | |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота присвячена експериментально-дослідній апробації алгоритму інтенсифікації процесу формування графо-моторних навичок (ГМН) у молодших учнів з аутизмом. Результати дослідження розширюють уявлення про нейропсихологічну структуру причин порушень пізнавальної діяльності дітей з РАС, що може виступати засобом їх соціальнопсихологічної адаптації. Розроблені автором комплекси діагностичних методик для визначення стану сформованості ГМН і причин труднощів оволодіння ними можуть бути використані і використовуються у професійній діяльності психолога, учителялогопеда, учителя-класовода в умовах спеціальної та інклюзивної освіти. Результати дослідження використовуються у викладанні навчальних дисциплін «Теорія і практика аутології», «Розвиток і навчання дітей з аутизмом» для студентів факультету корекційної педагогіки та спеціальної психології НПУ імені М.П. Драгоманова. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to experimental research of the algorithm of the intensification of the process of formation of graph-motor skills (GMS) of younger pupils with autism. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | аутизм | uk |
dc.subject | рівні організації письма | uk |
dc.subject | графо-моторні навички | uk |
dc.subject | психолого-педагогічне оцінювання | uk |
dc.subject | нейропсихологічна діагностика | uk |
dc.subject | алгоритм формування | uk |
dc.subject | autism | uk |
dc.subject | graph-motor skills | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical evaluation | uk |
dc.subject | neuropsychological diagnostics | uk |
dc.subject | levels of organization of writing | uk |
dc.subject | the algorithm of formation | uk |
dc.title | Особливості формування графо-моторних навичок у молодших школярів з аутизмом | uk |
dc.title.alternative | Features of forming graph-motor skills of younger pupils with autism | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.3:616.896:373.3(043.3) |