У дисертаційному дослідженні вирішені цільові завдання за допомогою методів наукового пізнання. Здійснено теоретико-аксіологічний аналіз наукової літератури з проблем розвитку правової компетентності адміністраторів вищої школи у системі післядипломної освіти; з'ясовано й поглиблено формулювання основних понять проблематики дослідження для багатоаспектного оцінювання у критеріях цінностей синектики формування і розвитку правової компетентності в адміністраторів, управлінців, керівників вищої школи та уможливлення шляхом кластеризації заданої вибірки об’єктів, явищ та ситуацій на підмножини за подібністю ототожнення кластерної різноманітності моделей організації, що відрізняються в післядипломній освіті адміністраторів зі сформованими правовими компетентностями для вищої школи, систематизацію типології оструктуреності якої різниться за характерними ознаками організації структури закладів вищої освіти.
The dissertation focuses on the issues related to the higher education administrators’ legal competence development in the postgraduate education system. The main goals of the dissertation are achieved, applying the methods of scientific knowledge. Theoretical and axiological analysis of the scientific literature on the issues related to the higher education administrators’ legal competence development in the postgraduate education system gave an opportunity to form and deepen the basic concepts of the research problem for multidimensional evaluation in the synectics value criteria of the administrators, managers, high school leaders’ legal competence formation and development.