Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боряк, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-04-19T13:40:35Z
dc.date.available 2023-04-19T13:40:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Боряк, Оксана Володимирівна. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Боряк Оксана Володимирівна ; наук. консультант Шеремет Марія Купріянівна ; М-во освіти і науки України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Київ, 2019. - 547 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39887
dc.description.abstract У дисертації вперше комплексно досліджено проблему порушень мовленнєвої діяльності, зумовлених розумовою відсталістю легкого та помірного ступенів тяжкості: причинну обумовленість, механізми виникнення, специфіку когнітивного компоненту. Одержані результати мають суттєве значення для забезпечення послідовності, наступності й перспективності між молодшим і середнім шкільним віком щодо мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями. У результаті системного теоретико-методологічного, історичного й емпіричного аналізу означеної проблеми, визначено науково-теоретичні засади обґрунтування порушень мовленнєвої діяльності в дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract The thesis is a comprehensive research of the problem of speech activity disorders caused by mental retardation of mild and moderate degrees of severity: causes, mechanisms of occurrence, specificity of the cognitive component. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject порушення інтелектуального розвитку uk
dc.subject розумова відсталість легкого та помірного ступенів тяжкості uk
dc.subject діти з інтелектуальними порушеннями uk
dc.subject молодші школярі з легким і помірним ступенями розумової відсталості uk
dc.subject мовленнєва діяльність uk
dc.subject комплексна диференційована система формування та корекції мовленнєвої діяльності uk
dc.subject системний недорозвиток мовлення uk
dc.subject junior school age uk
dc.subject intellectual disorder uk
dc.subject mental retardation of mild and moderate severity uk
dc.subject children with intellectual disabilities uk
dc.subject junior schoolchildren with mild and moderate degree of mental retardation uk
dc.subject speech activity uk
dc.subject complex differentiated system of formation and correction of speech activity uk
dc.subject systemic underdevelopment of speech uk
dc.title Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку uk
dc.title.alternative Theory and practice of forming speech activity of mentally retarded children of junior school age uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.1-056.264:376.1-056.36:81’233-053.5:373.3(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу