Дисертація присвячена дослідженню педагогічних умов діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти. Здійснено аналіз стану діяльності закладів позашкільної освіти, фізико-математичних гуртків у теорії та педагогічній практиці. З’ясовано, що вагомість і актуальність дослідження обумовлені необхідністю пошуку нових підходів до роботи гуртків закладів позашкільної освіти, визначенням педагогічних умов їх ефективної діяльності у зв’язку із прийняттям нового Закону України «Про освіту», що законодавчо закріплює позашкільну освіту як невід’ємний складник системи освіти, внесенням змін до Закону України «Про позашкільну освіту», важливістю розробки і впровадження STEM-підходу.
The dissertation is devoted to the question of pedagogical conditions of functioning of physical and mathematical workshops of after-school educational institutions. In manuscript analyzed current state of functioning of after-school educational institutions, physical-mathematical workshops in theory and pedagogical practice.
Relevance and importance of the dissertation caused by necessity of finding new approaches for functioning of workshops of institutions of after-school education, identification of effective pedagogical conditions. This is due to the adoption of the new Law of Ukraine «On Education», which legislatively establishes after-school education as an integral component of the education system via introduction of amendments to the Law of Ukraine «On After-school Education».