У дослідженні уточнено сутність поняття «здатність майбутнього вчителя музики до самоконтролю», що визначається нами як інтегральна властивість майбутнього вчителя музики, яка виявляється в усвідомленому аналізі, оцінюванні власної музично-виконавської діяльності, що дозволяє здійснювати своєчасну корекцію, регулювання її ходу та забезпечення результатів відповідно до поставленої художньо-виконавської мети. Формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності ми розглядали в річищі системного, особистісно-оцінювального, рефлексивного, діяльнісно-вольового, творчого підходів.
In dissertation the problem of forming for the future teachers of music of capacity is probed for self-control of fortepiannoy educational-performance to activity. Zzdatnist' of future music master to self-control is integral property of future music, which appears in the realized analysis, evaluation of own, musically performance to activity, master, that allows to carry out a timely correction, adjusting of its motion and providing of results, in accordance with put artistically performance purpose.