У дисертації досліджено формування виконавської майстерності майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці. На основі аналізу наукової, мистецької та психолого-педагогічної літератури з’ясовано сутність основних дефініцій дослідження «формування виконавської майстерності майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці» та «виконавська майстерність майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці». Формування виконавської майстерності майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці розглянуто як педагогічний процес, у якому на основі єдності змісту, форм, засобів і методів навчання відбувається творчий розвиток студентів, що знаходить своє відображення в діяльності, спрямованій на реалізацію творчого потенціалу студентів. Виконавська майстерність майбутнього бакалавра з акторського мистецтва драматичного театру і кіно – це сформований певний рівень професійних навичок, умінь та знань, що включає зовнішню та внутрішню акторські виконавські техніки, елементи художньої інтерпретації та художнього перевтілення в сценічній дії, у процесі фахової підготовки. З’ясовано стан розробленості проблеми формування виконавської майстерності майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці у педагогічній теорії й практиці.
The thesis deals with the formation of the performing skills of future Bachelors of Drama Theater and Film Acting in professional training. On the basis of the analysis of scientific, artistic, psychological and pedagogical literature, the thesis reveals the substance of the main definitions of the study, namely «formation of performing skills of future Bachelors of Drama Theater and Film Acting in professional training» and «performing skills of future Bachelors of Drama Theater and Film Acting in professional training». Formation of performing skills of future Bachelors of Drama Theater and Film Acting in professional training is considered as a pedagogical process which includes students' creative development on the basis of unity of content, forms, means and methods of teaching, which reflects in the activities aimed at realization of creative potential of students. Performing skills of a future Bachelor of Drama Theater and Film Acting men an established level of professional skills, abilities and knowledge that includes external and internal acting techniques, elements of artistic interpretation and artistic transformation in the stage acting as well as in the process of professional training. The thesis clarifies the state of research of the problem of formation of performing skills of future Bachelors of Drama Theater and Film Acting in professional training in pedagogical theory and practice.