У дисертації вперше запропоновано новий напрям у розв’язанні педагогічної проблеми формування моральної культури майбутнього вчителя іноземних мов в органічній єдності з розвитком його професійних якостей. Вперше виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування моральної культури майбутнього вчителя іноземних мов, а саме: крос-культурна комунікативна діяльність майбутнього вчителя іноземних мов, розроблення індивідуальних траєкторій морального самовдосконалення майбутнього вчителя іноземних мов та створення творчих групових проектів.
In the dissertation, a new direction in solving the pedagogical problem of the moral culture formation of a future foreign languages teacher in unity with the development of his professional qualities is proposedfor the first time. The effectiveness of pedagogical conditions for the moral culture formation of future foreign languages teacher was first identified, theoretically substantiated and experimentally verified, namely: cross-cultural communicative activity of future foreign languages teacher, the development of individual paths of moral selfimprovement of future foreign languages teacher and the creation of creative group projects.