Виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії (урахування у змісті підготовки майбутніх фітнес-тренерів сучасних особливостей ринку праці у фітнес-індустрії; активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фітнес-тренерів за рахунок впровадження інноваційних освітніх технологій; залучення майбутніх фітнес-тренерів до використання сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності, пов’язаній з фітнес-індустрією).
The pedagogical conditions for the formation of the readiness of the future fitness trainers for professional activities in the fitness industry have been identified, theoretically substantiated, and experimentally verified (modern labor market features in the fitness industry are taken into account in the content of preparing future fitness trainers; intensification of the educational and cognitive activities of future fitness trainers in the result of the introduction of innovative educational technologies, attracting future fitness trainers to use modern means of information and communication technologies in professional activities related to the fitness industry).