Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Компетентнісний підхід в системі післядипломної освіти вчителів фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ткаченко, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2023-04-14T09:00:35Z
dc.date.available 2023-04-14T09:00:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ткаченко, С. П. Компетентнісний підхід в системі післядипломної освіти вчителів фізики / С. П. Ткаченко // Актуальні проблеми методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін : Всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 85-річчю від дня народження кандидата фізико-математичних наук, завідувача кафедри методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін вищої школи, професора Горбачука Івана Тихоновича : збірник матеріалів конференції (18 січня 2018 року, м. Київ, Україна) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова [та ін.]. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2018. – С. 127-129. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39793
dc.description.abstract Розкривається суть компетентнісного підходу у навчанні, описуються складові елементи компетентностей. Проаналізован перелік основних ключових компетентностей учителів фізики в системі підвищення кваліфікації вчителів фізики. uk
dc.description.abstract The essence of the competence approach in teaching is revealed, the constituent elements of competence are described. The list of the main key competencies of teachers of physics in the system of professional development is analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject Нова українська школа uk
dc.subject медіа-грамотність uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject competence uk
dc.subject new Ukrainian school uk
dc.subject media literacy uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.title Компетентнісний підхід в системі післядипломної освіти вчителів фізики uk
dc.title.alternative The contet-based approach in the system of professional development of teachers physics uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics