Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико-математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Новіцька, Таміла Валентинівна
dc.date.accessioned 2023-04-14T08:50:06Z
dc.date.available 2023-04-14T08:50:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Новіцька, Т. В. Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико-математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми / Т. В. Новіцька // Актуальні проблеми методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін : Всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 85-річчю від дня народження кандидата фізико-математичних наук, завідувача кафедри методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін вищої школи, професора Горбачука Івана Тихоновича : збірник матеріалів конференції (18 січня 2018 року, м. Київ, Україна) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова [та ін.]. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2018. – С. 108-109. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39788
dc.description.abstract Обґрунтовано необхідність єдності фізико-математичного, природничого та гуманітарного знання. Проаналізовано підходи до підготовки сучасних фахівців у вищих навчальних закладах освіти. Визначено ключові позиції систем освіти, що потребують нагальних змін. Розкрито зміст поняття «знання» та їх вплив на формування особистості. uk
dc.description.abstract We substantiate the necessity of unity of physics and mathematics, natural sciences and humanities. We analyze approaches to the training of modern specialists in higher educational institutions. It reveals the meaning of knowledge and their impact on the individual. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject особистість uk
dc.subject освіта uk
dc.subject фізико-математична uk
dc.subject природнича освіта uk
dc.subject світогляд uk
dc.subject свідомість, наука uk
dc.subject знання uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject personality uk
dc.subject education uk
dc.subject physical and mathematical education uk
dc.subject natural education uk
dc.subject worldview uk
dc.subject consciousness uk
dc.subject science uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject competence uk
dc.title Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико-математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми uk
dc.title.alternative Philosophical analysis of some problems of the transformation of the system of physical and mathematical, natural education in the context of changes in the educational paradigm uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics