ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Новіцька, Таміла Валентинівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-04-14T08:50:06Z | |
dc.date.available | 2023-04-14T08:50:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Новіцька, Т. В. Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико-математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми / Т. В. Новіцька // Актуальні проблеми методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін : Всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 85-річчю від дня народження кандидата фізико-математичних наук, завідувача кафедри методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін вищої школи, професора Горбачука Івана Тихоновича : збірник матеріалів конференції (18 січня 2018 року, м. Київ, Україна) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова [та ін.]. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2018. – С. 108-109. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39788 | |
dc.description.abstract | Обґрунтовано необхідність єдності фізико-математичного, природничого та гуманітарного знання. Проаналізовано підходи до підготовки сучасних фахівців у вищих навчальних закладах освіти. Визначено ключові позиції систем освіти, що потребують нагальних змін. Розкрито зміст поняття «знання» та їх вплив на формування особистості. | uk |
dc.description.abstract | We substantiate the necessity of unity of physics and mathematics, natural sciences and humanities. We analyze approaches to the training of modern specialists in higher educational institutions. It reveals the meaning of knowledge and their impact on the individual. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | фізико-математична | uk |
dc.subject | природнича освіта | uk |
dc.subject | світогляд | uk |
dc.subject | свідомість, наука | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | physical and mathematical education | uk |
dc.subject | natural education | uk |
dc.subject | worldview | uk |
dc.subject | consciousness | uk |
dc.subject | science | uk |
dc.subject | knowledge | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.title | Філософський аналіз деяких проблем трансформації системи фізико-математичної, природничої освіти в контексті змін освітньої парадигми | uk |
dc.title.alternative | Philosophical analysis of some problems of the transformation of the system of physical and mathematical, natural education in the context of changes in the educational paradigm | uk |
dc.type | Article | uk |