Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Толочко, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-04-14T05:59:39Z
dc.date.available 2023-04-14T05:59:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Толочко, Світлана Вікторівна. Теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Толочко Світлана Вікторівна ; наук. консультант Рідей Наталія Михайлівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 574 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39766
dc.description.abstract У дисертації вперше науково обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті. Аналіз методологічних засад формування професійно-педагогічної компетентності викладачів виявив низку суперечностей між: потребою соціуму в компетентних викладачах та недостатньою відповідністю надаваних ЗВО сучасних освітньо-наукових чи практичних послуг; необхідністю підвищення престижу педагогічної професії й мотивації викладачів до професійного розвитку та недосконалістю системи підготовки, відсутністю можливостей кар’єрного зростання; вимогами до освітньо-наукового антикризового менеджменту в умовах кардинальних соціоекономічних змін та існуючою системою управління персоналом закладів освіти; необхідністю викладачів задовольняти власні освітні потреби через запровадження диференційованих, індивідуально спрямованих програм у післядипломній педагогічній освіті; панівною уніфікованою професійною освітою, що розрахована на підготовку середньостатистичного викладача, та потребами нових типів закладів освіти у фахівцях, що репрезентують сучасні моделі педагогічної професії. uk
dc.description.abstract In the dissertation, for the first time, theoretical and methodological principles of forming teachers’ scientific and methodological competence in postgraduate pedagogical education are scientifically substantiated. Analysis of the methodological foundations for the formation of teachers' professional and pedagogical competence found out a number of contradictions between: society’s demend for competent teachers and lack of conformity of modern educational and scientific services or practical services provided by the educational establishments of higher education; need to increase the prestige of the teaching profession and teachers’ motivation to professional development and imperfection of the training system, lack of career opportunities; requirements for educational and scientific anti-crisis management in the conditions of cardinal socio- economic changes and the existing system of personnel management of educational institutions; teachers’ need to meet their own educational wants through the introduction of differentiated, individually directed programs in postgraduate pedagogical education; dominant unified professional education, aimed to train an average teacher, and new types of educational institutions’ needs for specialists, representing modern models of teaching profession. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування науково-методичної компетентності uk
dc.subject викладачі uk
dc.subject післядипломна педагогічна освіта uk
dc.subject синергетика uk
dc.subject професіограми uk
dc.subject заклади вищої освіти uk
dc.subject scientific and methodological competence uk
dc.subject teachers of higher education institutions uk
dc.subject postgraduate pedagogical education uk
dc.title Теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти uk
dc.title.alternative Theoretical and methodical principles of building teachers' scientific and methodical competence in the system of postgraduate pedagogical education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.046-021.68-047.22(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу