Актуальність дослідження обумовлена потребою модернізації загальної музичної освіти і домінуванням традиційних моделей у навчанні школярів; невідповідністю між стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних, зокрема комп’ютерних, технологій та рівнем їх використання у практиці загальноосвітніх закладів на уроках музичного мистецтва; потребою усвідомлення учнями підліткового віку значущості готовності до використання інформаційно-комунікаційних технологій та недостатніми їхніми досвідом і рівнем навченості; потребою у всебічному розвитку пізнавальних якостей і творчого потенціалу учнів підліткового віку, готових до використання комп’ютерних (мультимедійних) технологій у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі та обмеженими можливостями освітніх закладів у зазначеному сенсі.
The urgency of the study is due to the need for modernization of general musical education and the dominance of traditional models in schoolchildren education; the discrepancy between the rapid development of information and communication, in particular, computer technologies, and the level of their use in the practice of general education institutions at musical art lessons; the need for pupils to be aware of the importance of readiness to use information and communication technologies and their inadequate experience and level of training; the need for the comprehensive development of cognitive qualities and creative potential of adolescent students who are ready to use computer (multimedia) technologies in a modern general educational institution and with limited educational facilities in this sense.