Дисертаційне дослідження містить теоретичний аналіз та емпіричне вивчення впливу музичної терапії як засобу впливу спрямованого на попередження та подолання аутистичних розладів у дітей дошкільного віку. У дисертації висвітлено теоретико-методологічні підходи до музикотерапії як парадигми створення програми психологічної корекції аутистичних розладів у дітей. Об’єкт дослідження – процес корекції аутистичних порушень у дітей дошкільного віку засобами музичної терапії. Предмет дослідження – психологічні засади музикотерапевтичної роботи з дітьми з порушеннями спектру аутизму.
The dissertation research is devoted to the actual psychological and pedagogical problem of correction of autism spectrum disorders among children. The study includes theoretical analysis and empirical study of the impact of music therapy as a means of influence aimed at preventing and overcoming autistic disorders among preschool children. The dissertation highlights theoretical and methodological approaches to music therapy - as a paradigm of creating a programme of psychological correction of autistic disorders among children.