Дисертаційну працю присвячено проблемі корекції мислення дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами нетрадиційної зображувальної діяльності. Отримані результати можуть бути використані: для підготовки та підвищення кваліфікації психолого-педагогічних кадрів закладів дошкільної освіти зі спеціальною та інклюзивною формами навчання; при розробленні навчально-методичних посібників для студентів, які навчаються за спеціальностями психологічного та педагогічного профілю; на відповідних курсах у системі підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців за спеціальністю 016 Спеціальна освіта; у подальших наукових дослідженнях, спрямованих на корекцію розвитку дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями; практичними психологами та олігофренопедагогами для психолого-педагогічної корекції мислення та поведінки дітей з особливими потребами.
Dissertation is devoted to the problem of correction of thinking of children of senior preschool age with intellectual disturbances by means of non ‒ traditional pictorial activity. The obtained results can be used: for training and advanced training of psychological and pedagogical staff of preschool education institutions with special and inclusive forms of education; in the development of teaching aids for students majoring in psychological and pedagogical profile; on the relevant courses in the training system, retraining and advanced training of specialists in the specialty 016 Special education; in further research aimed at correcting the development of older preschool children with intellectual disabilities; practical psychologists and oligophrenic educators for psychological and pedagogical correction of thinking and behavior of children with special needs.