У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування психологічних умов розвитку та досліджено особливості і динаміку розвитку професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі в процесі професійної підготовки. Розроблена та впроваджена розвивальна програма показала високу ефективність, підтвердила правомірність визначених психологічних умов, створення та реалізація яких веде до розвитку структурних компонентів професійної відповідальності, що, у свою чергу, сприяє розвитку цілісної професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі. Зазначене вказує на доцільність подальшого впровадження запропонованої програми до процесу професійної підготовки майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі.
The dissertation research is devoted to the theoretical substantiation of psychological conditions, empirical study of features and dynamics of development of the professional responsibility of future specialists of the rocket-and-space technology in the process of professional education. An elaborated and implemented development program has shown high efficiency, confirmed the validity of certain psychological conditions, creation and implementation of which leads to development of structural components of the professional responsibility, which, in turn, contributes to the development of holistic professional responsibility of future specialists of the rocket-and-space technology. The above points to the practicability of further implementation of the proposed program into the process of professional training of future specialists of the rocket-and-space technology.