Дисертація присвячена проблемі формування усвідомленого ставлення до батьківства в умовах закладів професійно-технічної освіти.
Мета дослідження передбачала теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку ефективності змістового і методичного забезпечення формування усвідомленого ставлення до батьківства у здобувачок професійно-технічної освіти.
Результати наукового дослідження дозволили підтвердити ефективність запропонованого алгоритму соціально-педагогічної роботи, спрямованої на формування усвідомленого ставлення до батьківства у здобувачок професійно-технічної освіти. На основі результатів педагогічного експерименту розроблено методичні рекомендації для фахівців соціально- психологічної служби професійно-технічного закладу освіти та інших навчальних закладів з метою поліпшення соціально-педагогічної роботи зі здобувачами освіти.
The thesis is devoted to the problem of the formation of a conscious attitude towards parenthood under the conditions of vocational educational institutions. The purpose of the study was to provide a theoretical substantiation and experimental verification of the efficiency of content and methodological support of forming a conscious attitude towards parenthood by the students of vocational schools.
The results of scientific research allowed to confirm the effectiveness of the proposed algorithm of social and pedagogical support, aimed at the formation of a conscious attitude towards parenthood by female students of vocational schools. Based on the results of the pedagogical experiment, methodical recommendations have been developed for the specialists of the social-psychological service of vocational schools and other educational institutions with the aim of improving the social-pedagogical work with students.