Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування тембрового слуху майбутніх учителів музики у процесі інструментального навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пен Сіюе
dc.date.accessioned 2023-04-03T08:17:05Z
dc.date.available 2023-04-03T08:17:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пен Сіюе. Методика формування тембрового слуху майбутніх учителів музики у процесі інструментального навчання : дис. ... докт. філос. : 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво) / Пен Сіюе ; наук. керівник Федоришин Василь Ілліч ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 216 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39600
dc.description.abstract У дисертації представлено результати дослідження формування тембрового слуху майбутніх учителів музики як важливої передумови їхньої подальшої ефективної музично-виконавської діяльності. Розглядаючи темброве звучання як якість, за допомогою якої розрізняється висотність звуків та їх звукова колоритність, підкреслено, що завдяки саме цій якості звучання одного чи групи інструментів чи голосів звучання вирізняється поміж інших. На основі аналізу різних висотних елементів як закономірностей взаємозв’язку тембру та висоти звуку визначено, що темброве враження звучання виникає у процесі сприйняття комплексу одночасних звуків, яке аналізується слухом так, що лише певною мірою контролюються періодичні зміни звуковисотності та інтенсивності. Дослідницьку увагу було спрямовано на процесуально-функціональний аналіз формування тембрового слуху студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів, що відповідають складній методології означеного процесу та включає: пізнавальну, дослідницьку, корекційну, творчу, прогностичну функції. uk
dc.description.abstract The dissertation presents the results of research on the formation of timbre hearing of future music teachers as an important prerequisite for their further effective music performance. Considering the timbre sound as a quality that distinguishes the pitch of sounds and their sound color, it is emphasized that due to this quality of sound of one or a group of instruments or voices, the sound differs from others. Based on the analysis of different pitch elements as regularities of the relationship between timbre and pitch, it is determined that the timbre impression of sound occurs in the process of perception of a complex of simultaneous sounds, which is analyzed by hearing so that only to some extent control periodic changes in pitch and intensity. Research attention was focused on the procedural-functional analysis of the formation of timbre hearing of students of art faculties of pedagogical universities, which correspond to the complex methodology of this process and includes: cognitive, research, correctional, creative, prognostic functions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інструментальне навчання uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject тембровий слух uk
dc.subject компонентна структура uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject засоби uk
dc.subject методи uk
dc.subject instrumental training uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject timbre hearing uk
dc.subject component structure uk
dc.subject step-by-step method uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject means uk
dc.subject methods uk
dc.title Методика формування тембрового слуху майбутніх учителів музики у процесі інструментального навчання uk
dc.title.alternative Methods of forming the timbre of future music teachers in the process of instrumental learning uk
dc.type Dissertation uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics