Дисертацію присвячено проблемі формування у майбутніх педагогів професійного навчання технологічних компетентностей з обладнання харчової галузі. Проведений ретроспективний аналіз підготовки педагогів професійного навчання з харчових технологій, визначено місце і роль знань і практичних навичок з технологічного обладнання харчової галузі у професійній діяльності майбутніх педагогів професійного навчання.
Теоретичні положення, експериментальні дані, висновки дисертаційного дослідження можуть бути використаними в освітньому процесі закладів вищої освіти у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників, у підготовці та проведенні науково-методичних семінарів тощо.
The dissertation is devoted to the problem of formation of future professional education teachers technological competencies in the food industry equipment. A retrospective analysis of the professional education teachers training in food technology, the place and role of knowledge and practical skills in technological equipment of the food industry in the professional activities of future professional education teachers. Theoretical provisions, experimental data, conclusions of dissertation research can be used in the educational process of higher education institutions in the system of professional development of teachers, in the preparation and conduct of scientific and methodological seminars, etc.