У дисертації уточнено трактування понять: «активність», «громадянськість», «студентське самоврядування», «засоби студентського самоврядування», визначено сутність поняття «громадянська активність студентів університету» та процесу формування громадянської активності студентів університету засобами студентського самоврядування; охарактеризовано структуру громадянської активності студентів університету; виявлено особливості формування громадянської активності
студентів університету засобами самоврядування; експериментально перевірено педагогічні умови формування громадянської активності студентів університету.
Доведено практичну значущість результатів дисертаційного дослідження, яка полягає у впровадженні структурно-функціональної моделі формування громадянської активності студентів університету засобами студентського самоврядування. Розроблено тренінгову програму «Удосконалення громадянської активності студентів університету», серед тематики тренінгів якої такі: «Еліксир активності й оптимізму», «Ти можеш більше, ніж думаєш», «Крок уперед», «Моя індивідуальність», «Рух до мети».
The thesis clarifies the interpretation of the concepts of «activity», «citizenship», «student self-government», «means of student self-government», defines the essence of the concept «civic engagement of university students» and the process of formation of civic engagement of university students by means of student self-government; the structure of civic engagement of university students is characterized; peculiarities of the formation of civic engagement of university students by means of self-government are revealed; pedagogical conditions for the formation of civic engagement of university students by means of self-government
are identified, substantiated and tested.
The practical significance of the results of the dissertation research is proved, which consists in the implementation of technological support for the introduction of pedagogical conditions for the formation of civic engagement of university students by means of self-government. A training program «Improving
civic engagement of university students» was developed,among the topics of the trainings are the following: «Elixir of activity and optimism», «You can more than you think», «Step forward», «My individuality», «Move to your goal».