Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Міжпредметні зв'язки у навчанні елементарної математики майбутніх учителів математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухойваненко, Людмила Федорівна
dc.date.accessioned 2023-03-30T13:00:52Z
dc.date.available 2023-03-30T13:00:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сухойваненко, Людмила Федорівна. Міжпредметні зв'язки у навчанні елементарної математики майбутніх учителів математики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Сухойваненко Людмила Федорівна ; наук. керівник Бевз Валентина Григорівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 326 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39579
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена проблемі навчання елементарної математики за умов систематичного встановлення та реалізації міжпредметних зв’язків елементарної математики з іншими дисциплінами циклу фахової підготовки майбутніх учителів математики. Досліджено особливості історичного становлення та змістового наповнення курсу «Елементарна математика», проаналізовано різні підходи до визначення поняття «міжпредметні зв’язки», їх видів та функцій, на основі чого наведені конкретні приклади міжпредметних зв’язків за часовим фактором; висвітлено питання багатофункціональності міжпредметних зв’язків; уточнено визначення поняття «міжпредметні зв’язки» як принципу навчання, який полягає у встановленні взаємозв’язків між навчальними предметами, реалізація яких у змісті, формах і методах освітнього процесу забезпечує високий рівень сформованості і комплексний характер компетентностей студентів та сприяє вдосконаленню їх фахової підготовки. uk
dc.description.abstract The dissertation deals with the problem of teaching elementary Mathematics under conditions of systematic establishing and implementing interdisciplinary links of elementary Mathematics with the other disciplines of the professional training cycle of intending Mathematics teachers. The peculiarities of the history of forming and content filling the course "Elementary Mathematics" were investigated, different approaches to the definition of the concept of "interdisciplinary links", their types and functions were analyzed. Some specific examples of time-based interdisciplinary links were given. The issues of multifunctionality of interdisciplinary links were clarified and the definition of the concept of "interdisciplinary links" as a principle of learning was defined. The principle consists in establishing links between the academic subjects, the implementation of which in the content, forms and methods of the educational process provides a high level and complex character of knowledge and competences and promotes the professional training of students. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject елементарна математика uk
dc.subject майбутні учителі математики uk
dc.subject вища математика uk
dc.subject шкільний курс математики uk
dc.subject історія математики uk
dc.subject методика навчання математики uk
dc.subject інформатика uk
dc.subject interdisciplinary links uk
dc.subject elementary Mathematics uk
dc.subject intending Mathematics teachers uk
dc.subject higher Mathematics uk
dc.subject school Mathematics course uk
dc.subject history of Mathematics uk
dc.subject Methodics of teaching Mathematics uk
dc.subject computer science uk
dc.title Міжпредметні зв'язки у навчанні елементарної математики майбутніх учителів математики uk
dc.title.alternative Interdisciplinary links in teaching elementary mathematics to intending teachers of Mathematics uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу