Короткий опис(реферат):
У монографії висвітлено результати дослідження генези теорії і методики навчання фізики в Україні крізь призму соціокультурних, суспільно-політичних та історико-педагогічних
детермінант. Обґрунтовано феномен автентичності української методичної думки з фізики як
суспільної інституції в пріоритетах національної освіти й педагогіки. Цілісно висвітлено джерела її зародження, особливості становлення, трансформації змісту, методів та організаційних
форм навчання фізики. Переосмислено та узагальнено еволюцію наукових поглядів українських
учених та педагогів різних часів у вимірах актуальних проблем сучасної методики навчання
фізики в Україні.
Монографію адресовано науковцям, викладачам та студентам вищої школи, вчителям, розробникам навчальних програм і підручників з фізики.